مراجعین گرامی

اگر از خدمات ارائه شده در این مرکز نارضایتی دارید ابتدا به مسئول بخش / واحد مراجعه نمایید.

 در صورت رفع نشدن  مشکل به یکی از سه روش ذیل شکایت و پیشنهادات خود را اعلام فرمایید.

1. شکایت خود را در فرم مربوطه ثبت و در صندوق پیشنهادات واقع در طبقه همکف بیندازید.

2. با شماره تلفن ذیل تماس بگیرید.

88943434

داخلی 123

3. به دفتر رسیدگی به شکایات و پیشنهادات در طبقه اول مراجعه نمایید.

لطفا جهت آگاهی از روش های شکایات بر رو متن کلیک بفرمایید.

 

 

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب