مراجعین گرامی

اگر از خدمات ارائه شده در این مرکز نارضایتی دارید ابتدا به مسئول بخش / واحد مراجعه نمایید.

 در صورت رفع نشدن  مشکل به یکی از سه روش ذیل شکایت و پیشنهادات خود را اعلام فرمایید.

1. شکایت خود را در فرم مربوطه ثبت و در صندوق پیشنهادات واقع در طبقه همکف بیندازید.

2. با شماره تلفن ذیل تماس بگیرید.

88943434

داخلی 123

3. به دفتر رسیدگی به شکایات و پیشنهادات در طبقه اول مراجعه نمایید.

لطفا جهت آگاهی از روش های شکایات بر رو متن کلیک بفرمایید.

4.به سرشماره 300084073 پیامک بزنید.

5.با اسکن تصویر زیر،متن شکایت خود را ارسال بفرمایید.

 

 

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب