راه اندازی سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات
راه اندازی سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات
به گزارش واحد بهبود کیفیت مرکز پزشکی آموزشی درمانی پانزده خرداد، با توجه به اهمیت تسهیل ارتباطات مراجعین با واحد رسیدگی به شکایات مرکز و دسترسی آسان تر جهت اعلام شکایات ، پیشنهادات و انتقادات از خدمات ارائه شده در مرکز پانزده خرداد، سامانه پیامکی دریافت شکایات بیماران از آبان ماه سال جاری راه اندازی شد.
شکایات رسیده به این سامانه پیامکی توسط مسئول رسیدگی به شکایات مرکز بررسی و سپس به واحد مربوطه ارجاع شده و در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه بررسی به فرد شاکی اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر می باشد که پوسترهای اطلاع رسانی دسترسی به سرشماره ارسال پیامک و QRcode مربوط به آن در کلیه قسمت های بیمارستان نصب شده است.
همچنین در لینک رسیدگی به شکایات واقع در پورتال مرکز نیز سرشماره ارسال پیامک و QRcode در دسترس مراجعین قرار داده شده است.