• تاریخ انتشار : 1396/07/17 - 13:26
  • بازدید : 1602
  • تعداد بازدید : 26
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مراسم آغاز سال تحصیلی و فارغ التحصیلی دستیاران جدید و قدیم جراحی پلاستیک در مرکز فوق تخصصی جراحی پلاستیک 15 خرداد

مراسم آغاز سال تحصیلی 97- 96 دستیاران جراحی پلاستیک و ترمیمی در سوم مهرماه سال جاری درسالن آمفی تئاتر مرکز پزشکی 15 خرداد برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قران کریم و حضور دکتر حسن پور رئیس مرکز و مدیر گروه جراحی پلاستــیک ، دکترمعتمد معاون آموزشی مرکز ،دکتر موسوی زاده معاون درمان مرکز ، دکتر مافی و دکترمحمد خواه اساتید پیشکسوت جراحی پلاستیک، اعضای هیات علمی ،دکتر میرزا حسینیان مدیر مرکز ، دستیاران فارغ التحصیل و جدید ، مسوولین و کارکنان بخشها و واحدها برگزار شد.

ابتدا دکتر حسن پور ایام محرم و سوگواری امام حسین (ع) را تسلیت گفت و ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، آغاز بهار علم و دانش را به اعضای هیات علمی و دستیاران جدیدالورود تبریک گفت. وی در ادامه یادآور شد به یاری خداوند متعال درسال جدید آموزشی با همیاری همکاران، قدم های مثبتی در جهت ارتقاء وضعیت آموزشی مرکز برداشته شود و همه درپیش بردن برنامه های ترسیم شده گروه جراحی پلاستیک مطابق با سند چشم انداز مرکز مشارکت نمایند. ایشان همچنین به دستیاران جدید توصیه نمود فعالیتشان را با استانداردها منطبق نمایند و با دانش و آگاهی به روز شده در نشست های آموزشی وعمل های جراحی حضور یابند.

دکتر مافی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به ذکر تاریخچه ای از مرکز پرداخت وگفت: گروه جراحی پلاستیک دانشگاه شهید بهشتی یک خانواده بزرگ و مطرح در سطح کشورهستند و اظهار امیدواری کرد هر روز بر عظمت و بار علمی گروه افزوده گردد و با سعی و تلاش اعضای گروه جراحی پلاستیک و ترمیمی جایگاه مناسبی درسطح بین المللی بدست آید.

دکتر معتمد نیز ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دستیاران جدیدالورود با ارتقا دانش و آگاهی علمی خود و فعالیت بیشتردر کلاسها حضور یابند و با عملکرد علمی مناسب گام مثبتی در جهت ارتقای جایگاه رفیع این رشته بردارند.

دکتر محمد خواه استاد پیشکسوت جراحی پلاستیک نیز ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر گوشه بنیانگذار جراحی پلاستیک دردانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار امیدواری کرد با کسب موفقیت های علمی روزافزون شاهد شکوفایی هر چه بیشتر درخت تنومند جراحی پلاستیک باشیم.

 دکترکلانترهرمزی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مهر خاطرنشان کرد در ماه آموزش با شکفتن اندیشه های نو و مهرورزی درجهت تکامل اخلاق، علم، دانش و پژوهش گام برداریم. ایشان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و پاسداشت درس جوانمردی و ایستادگی آنان، آرزوی سربلندی و سرافرازی برای ملت ایران اسلامی نمود.

دکتر موسوی زاده نیز در ادامه مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) از خدمات ارزنده دکتر گوشه و استادان پیشکسوت جراحی پلاستیک در درمان جانبازان و مجروحین جنگ تحمیلی و نیز تلاشها و فداکاری های دکتر گوشه در راه اندازی مرکز جراحی پلاستیک دانشگاه یاد کرد. وی همچنین با توصیه نظم و آرامش به دستیاران جدید، گفت: فرصت سه ساله آموزش کوتاه است ولی می توان با تلاش مضاعف بهره فراوانی از این فرصت کوتاه برد و با عملکرد بالا و خدمات بی شائبه به مردم، عظمت و شان پزشکان را ارتقا داد.

در پایان مراسم هدایایی به رسم یادبـود از طرف رییس، اعضای هیات علمی و مدیر بیمارستان به فارغ التحصیلان و دستیاران جدید جراحی پلاستیک و ترمیمی اهداء شد و عکس یادگاری گرفته شد.

  • گروه خبری : ریاست
  • کد خبر : 52465
کلید واژه
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب